W branży motoryzacyjnej istnieje wiele części samochodowych, które wymagają czasem wymiany na nowe. Dzieje się tak dość często z felgami, które ulec mogą zniszczeniu i konieczne jest zastąpienie ich nowymi. Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów felg, które są mniej lub bardziej uniwersalne, a ich zakup powinien zawsze być poprzedzony upewnieniem się, iż dany model pasuje do konkretnego auta. Osadzanie felg w samochodach wydawać mogłoby się bardzo proste. Z technicznego punktu widzenia właśnie tak jest jednak często problem pojawia się, gdy w grę wchodzi dopasowanie danego modelu felg do auta. Kłopotliwe bowiem jest dopasowanie wielkości otworu felgi do piasty. Dzieje się tak zazwyczaj, gdy chcemy zakupić nowe felgi aluminiowe do swojego samochodu jednak nie są one dedykowanymi felgami od producenta auta. Zazwyczaj to właśnie producenci aut tworzą przeróżne warianty felg i piast, które mogą być inne w każdym modelu samochodu stąd też trudno mówić o uniwersalności felg. Jednak istnieje dość ciekawe rozwiązanie, które pozwala na dobre pozbyć się problemu z dopasowaniem felg. Otóż tym rozwiązaniem są pierścienie centrujące xxl, które pozwalają idealnie osadzić felgę. Dzięki takim pierścieniom możliwe jest dopasowanie felgi tak by jej otwór odpowiadał otworowi piasty. Pierścienie likwidują, więc wszelkie różnice, a dzięki temu każda felga może zostać osadzona w samochodzie. Dodatkowo należy wspomnieć, że jest to bardzo ważny aspekt z tego względu, gdyż koła muszą być osadzone centralnie na piaście. Na rynku dostępnych jest wiele rozmiarów pierścieni, dlatego też można z powodzeniem znaleźć modele pasujące zarówno do samochodów osobowych jak i większych. Specjalne pierścienie centrujące xxl przeznaczone są do aut SUV oraz busów. Takie pierścienie wykonywane są z tworzywa sztucznego oraz włókna węglowego przez co są bardzo trwałe i odporne na różne czynniki. Są one o wiele lepszym wyborem niż pierścienie metalowe, które mogą ulegać zapiekaniu. Pierścienie centrujące xxl likwidują drgania kierownicy szczególnie przy wyższych prędkościach. Nie są one także drogie, gdyż kosztują zaledwie kilka złotych za sztukę, więc stanowią bardzo dobre rozwiązanie. Co ważne występują one w przeróżnych rozmiarach, więc można z powodzeniem dopasować je zarówno do małego auta jak i dużego busa. Aby ustalić model pierścienia i jego wielkość należy jedynie podać średnicę otworu centralnego w feldze oraz średnicę piasty. Jest to, więc bardzo proste i komfortowe pod wieloma względami rozwiązanie.